صفحه نخست
ورود مدیران
خوراک خبری
نقشه سایت
۱۴۰۲ دوشنبه ۷ فروردين
ENGLISH
!!!b1!!!
!!!b1!!!
معرفی
درباره گناباد
درباره دانشگاه
ارتباط با دانشگاه
منشور اخلاقی
بیانیه حریم خصوصی
بیانیه سطح توافق خدمات
راهبرد مشارکتهای عمومی
حوزه ریاست
معاونت ها
معاونت تحقیقات و فناوری
معاونت آموزشی
معاونت فرهنگی دانشجویی
معاونت درمان
معاونت غذا دارو
معاونت بهداشت
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشکده ها
دانشکده پزشکی
دانشکده پیراپزشکی
دانشکده پرستاری
دانشکده بهداشت
شبکه ها و مراکز درمانی
بیمارستان آموزشی, پژوهشی درمانی علامه بهلول گنابادی
شبکه بهداشت و درمان بجستان
بیمارستان آیت الله مدنی بجستان
مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی گناباد
مراکز تحقیقاتی
مرکز تحقیقات توسعه اجتماعی و ارتقای سلامت
مرکز تحقیقات عوامل اجتماعی موثر بر سلامت
مرکز تحقیقات بیماریهای عفونی
مرکز تحقیقات پرستاری
سامانه ها
آموزش مجازی
سامانه آموزش مجازی
شبکه مجازی اساتید
مرکز آموزش مجازی
رزرو کلنیک پزشکان متخصص
سامانه استخدامی
سامانه حضور و غیاب و تردد پرسنل
سامانه پست الکترونیک
سامانه علم سنجی اعضای هیات علمی دانشگاه
سامانه آموزش مداوم
سامانه یکپارچه بهداشت سیب
پشتیبانی و رفع اشکال واحد فناوری اطلاعات
سامانه ثبت درخواست های انتقالی
سامانه ثبت درخواست های میهمانی
سامانه مدیریت کاربران اینترنت
سامانه خدمات الکترونیک
سامانه اطلاعات پرسنلی
صندوق رفاه دانشجویان
سامانه آموزشی سما
سامانه اتوماسیون اداری
سامانه مدیریت اطلاعات تحقیقاتی پژوهشیار
رزرو اینترنتی غذا
ثبت نام پزشکان وپیرا پزشکان وپیام اوران
سامانه ثبت درخواست دانشجویان غیر ایرانی
سامانه اتوماسیون آماری
سامانه نقل و انتقالات کشوری
سامانه ارزشیابی و ارتقاء اعضای هیئت علمی
کتابخانه و منابع علمی
وب سایت کتابخانه مرکزی
مدیریت اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی
پورتال کتابخانه دیجیتال
بانک های اطلاعاتی
پایان نامه ها و طرح های تحقیقاتی
Internal Medicine Today Journal
Journal of Research & Health
تور مجازی کتابخانه مرکزی
دوباره تلاش کنید
!!!b1!!!
!!!b1!!!
صفحه اصلی دانشکده پزشکی
درباره دانشکده پزشکی
دانشکده پزشکی در یک نگاه
رسالت
چشم انداز
ارزش ها
امکانات و تسهیلات آموزشی
سالن های کنفرانس
Skill Lab
کلاسها
کتابخانه
اقدامات و فعالیت های شاخص
برگزاری تله کنفرانس ها، مورنینگ ریپورت ها و تله گراندراندهای آنلاین بین المللی
برگزاری تله کنفرانس ها، مورنینگ ریپورت ها و تله گراندراندهای آنلاین داخلی
استفاده از بوردهای آموزشی و اطلاع رسانی هوشمند مجهز به AR
آغاز پایش آموزش و تعهد به اخلاق حرفه ای در فرآیندهای بالینی
آموزش و آغاز پایش کاربرد استدلال بالینی در بخش های بالینی
آموزش و آغاز پایش کاربرد فرآیندهای مرتبط با ایمنی بیمار در بخش های بالینی
آموزش و آغاز پایش کاربرد طب مبتنی بر شواهد در بخش های بالینی
استفاده از فناوری واقعیت مجازی (VR) در آموزش، پژوهش و درمان
توسعه ی تفکر کارآفرینی و حرکت به سمت دانشگاه های نسل 3
توجه به تدریس مشترک (Co-Teaching) در آموزش
استفاده از کلینیک مجازی و تله مدیسین به منظور تحقق آموزش پاسخگو (مبتنی بر نیازهای جامعه)
شبکه ی مجازی اساتید همکار دانشکده ی پزشکی (Virtual Faculty Network)
بهره گیری از فارغ التحصیلان برتر آموزشی دانشکده ی پزشکی به منظور اهداف آموزشی (Peer Education)
استفاده ی آزمایشی از فناوری هولوگرام 3 بعدی کاذب (Fake 3d Hologram)
استفاده از LogBook های پژوهشی به منظور پایش و هدایت فعالیت های مرتبط با پژوهش فراگیران
توسعه ی همکاری های بین المللی و جذب دانشجوی خارجی
افتخارات دانشکده ی پزشکی
افتخارات سازمانی
افتخارات مربوط به نتایج آزمون های جامع
آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی
دوره 45
دوره 46
آزمون جامع علوم پایه
ورودی مهر 91
آزمون جامع پره انترنی (پیش کارورزی)
ورودی مهر 89
ورودی مهر 90
آزمون جامع صلاحیت بالینی
ورودی مهر 89
ورودی مهر 90
افتخارات مربوط به عملکرد گروه های آموزشی
عملکرد گروه های علوم پایه
آزمون علوم پایه اسفند 96
عملکرد گروه های بالینی
آزمون پیش کارورزی اسفند 97
افتخارات کسب شده توسط اساتید دانشکده
کسب رتبه برتر در جشنواره های ملی
جشنواره ی آموزشی شهید مطهری (ره)
رتبه های برتر کشوری
رتبه های برتر کلان منطقه 9
ارتقا مرتبه اساتید
اعضا هیات علمی استاد تمام
اعضا هیات علمی دانشیار
سیاست ها و برنامه ها
سیاست ها
سیاست های کلی فناوری اطلاعات (IT) دانشکده ی پزشکی گناباد (ویرایش 1400)
سیاست های کلی نظام حمایت از دانشجو (ویرایش 1400)
سیاست های دانشکده در راستای جذب و ماندگاری اعضا محترم هیات علمی (ویرایش 1400)
سیاست های دانشکده ی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گناباد در راستای حمایت از دانشجویان خلاق و نخبه
سیاست های دانشکده ی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گناباد در راستای حرکت به سمت دانشگاه های نسل 3
سیاست های دانشکده ی پزشکی در راستای بهره وری از افراد متبحر در امر آموزش و پژوهش
سیاست های کلی دانشکده ی پزشکی گناباد در برخورد با « دانشجویان آسیب پذیر » (1400)
شیوه نامه بررسی ویژگی دانشجویان جدیدالورود
شیوه نامه تعیین ظرفیت وپذیرش دانشجو
شیوه نامه معرفی رشته پزشکی عمومی و ظرفیت های دانشکده پزشکی به دانش آموزان
شیوه نامه معرفی رشته پزشکی و ظرفیت های دانشکده پزشکی به دانشجویان جدیدالورود
برنامه ها
نظام ارزیابی برنامه ی آموزش پزشکی عمومی دانشکده ی پزشکی گناباد (ویرایش 1400)
برنامه فراخوان، جذب، ارتقا و ارزشیابی، توانمندسازیاعضای هیات علمی
آیین نامه نظام جامع ارزیابی دانشجو
برنامه رفاهی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گناباد
برنامه مشارکت دانشجویان در فرایندهای سیاست گذاری و اجرایی مرتبط دوره آموزش پزشکی
برنامه هماهنگی فعالیت های علمی و فرهنگی سازمان یافته دانشجویی
برنامه ی توسعه ی آموزشی و پژوهشی دانشکده ی پزشکی و ارتقاء توانمندی اعضاء هیات علمی
نقشه جامع علمی کشور
بسته های تحول آموزش پزشکی
حرکت به سمت دانشگاه نسل 3 و کارآفرین
سیاست ها و برنامه ها
سیاست های دانشکده ی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گناباد در راستای حرکت به سمت دانشگاه های نسل 3
رؤسای پیشین دانشکده پزشکی
ریاست دانشکده پزشکی
معاونت آموزشی علوم پایه
معرفی معاون آموزشی علوم پایه
آموزش پزشکی عمومی
مقطع علوم پایه
مقطع فیزیوپاتولوژی
ورودیهای 89 تا 94
ورودی 95
آرایش واحدی
منابع آزمون های جامع علوم پایه
لینک کانال معاونت آموزشی در پیام رسان «بله»
معاونت آموزشی بالینی
معرفی معاون آموزشی بالینی
منابع آزمون های پیش کارورزی
آموزش پزشکی عمومی
کارآموزی
کارورزی
آرایش واحدی
برنامه گروه ها
رادیولوژی
روانپزشکی
نورولوژی
قلب
پوست
زنان
اطفال
معاونت پژوهشی
معرفی معاون پژوهشی
شورای پژوهشی و کمیته های تخصصی پژوهشی
شورای پژوهشی دانشکده پزشکی
گروه های تخصصی پژوهشی دانشکده پزشکی
علوم پایه و زیر گروه ها
داخلی و زیر گروه ها
جراحی و زیر گروه ها
آئین نامه های پژوهشی و پایان نامه
آئین نامه ها و دستورالعمل های پژوهشی
آئین نامه های پایان نامه ی پزشکی عمومی
فرآیندها و فرم های پژوهشی و پایان نامه ها
فرآیندها و فرم های پژوهشی
فرم پیشنهادی طرح پژوهشی
فرایندها و فرم های پایان نامه ی پزشکی عمومی
فرآیندهای پایان نامه پزشکی عمومی
فرم های پایان نامه پزشکی عمومی
اولویت های پژوهشی
عناوین طرح های تحقیقاتی و پایان نامه ها
کارگاه های برگزار شده
اخبار پژوهشی
اطلاعیه
برنامه پزشک پژوهشگر
مرکز تحقیقات نانوفناوری پزشکی
هسته پژوهشی علوم اعصاب
هسته پژوهشی غدد جنسی و تولید مثل
کمیته تحقیقات دانشجویی
سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی
دبیر کمیته تحقیقات دانشجویی
شورای پژوهشی
اعضای شورای پژوهشی
شورای مرکزی
کمیته های تخصصی
آموزش
نوآوری واختراعات
سایت وسامانه ها
فصلنامه
فناوری اطلاعات
اطلاع رسانی
جستجوی مقالات
اولویت های پژوهشی
طرح های پژوهشی
مقالات وکتب انتشار یافته
صورتجلسات
صورتجلسات کمیته تحقیقات
کارگاه ها
همایش ها
سامانه مدیریت اطلاعات تحقیقاتی پژوهشیار
دفتر توسعه آموزش پزشکی (EDO)
معرفی و رسالت
معرفی مدیردفتر توسعه آموزش پزشکی (EDO)
شرح وظایف
فعالیتها
آزمون ها
کارگاه ها و برنامه های آموزشی
آموزش پزشکی
فلوچارت
طرح دوره و طرح درس
چکیده طرح دوره
دوره ی فیزیوپاتولوژی
بیماری های گوارش
بیماری های غدد و متابولیسم
بیماری های خون و سرطان
بیماری های ریه
بیماری های روماتولوژی
بیماری های کلیه
بیماری های قلب
دوره ی کارآموزی
بیماری های داخلی
اخلاق حرفه ای
ENT
نورولوژی
بیماری های عفونی
بیماری های پوست
ارتوپدی
روانپزشکی
پزشکی قانونی و مسمومیت ها
بیماری های اعصاب
دوره ی کارورزی
بیماری های داخلی
بیماری های قلب
بیماری های اطفال
بیماری های زنان
علوم پایه
طرح درس اساتید
کمیته های تخصصی
کمیته ارزشیابی
کمیته برنامه ریزی آموزشی
کمیته توانمند سازی اساتید
کمیته پژوهش در آموزش
کمیته مشورتی دانشجویی
کمیته رابطین آزمون
کمیته سلامت دیجیتال
کمیته آزمون
اعضای کمیته
پمفلت آموزشی
کمیته آموزش پاسخگو
کارپوشه ها (LogBooks)
LogBook الکترونیک
LogBook های کارآموزی
LogBook کارآموزی داخلی
LogBook های کارورزی
LogBook کارورزی داخلی
LogBook های پژوهشی
LogBook پژوهشی
استعدادهای درخشان
اطلاعات مفید
آیین نامه ی تسهیلات آموزشی، پژوهشی و رفاهی ویژه ی استعدادهای درخشان
آیین نامه ی تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان ممتاز و استعدادهای درخشان
شیوه نامه ی محاسبه ی امتیازات جهت استفاده از آیین نامه ی تسهیل ادامه ی تحصیل استعدادهای درخشان
دستورالعمل چگونگی تحصیل همزمان در دو رشته ی تحصیلی
آیین نامه ی پزشک پژوهشگر
سیاست ها و برنامه ها
سیاست های دانشکده ی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گناباد در راستای حمایت از دانشجویان نخبه
فرم ها و آیین نامه ها
واحدهای مرتبط
EDC دانشگاه
EDO بیمارستان علامه بهلول گنابادی
EDO سایر مراکز آموزشی
برنامه عملیاتی
دریافت قالب پاورپوینت برای ارائه ی دروس
اخبار و اطلاعیه ها
فایل های قابل دانلود مربوط به فعالیت های آموزشی و پژوهشی
ژورنال کلاب ها
1 - Problem Based Learning (PBL)
اسلایدها
پمفلت
کارگاه های آموزشی
کارگاه مبانی استدلال بالینی
کارگاه تفکر نقاد
محتوا های آموزشی
دانلود نرم افزارهای AR بورد هوشمند و نرم افزارهای AR مسابقه هوشمند
راهنما و توضیحات
دانلود نرم افزارهای آموزشی AR
دانلود نرم افزار آموزشی AR شستشوی دست ها - اندروید
دانلود نرم افزار آموزشی AR اخلاق حرفه ای (اتانازی) - آندروید
دانلود نرم افزارهای مسابقه AR (به زودی)
دانلود نرم افزارهای مسابقه AR (به زودی)
مرکز مهارتهای بالینی
محیط مرکز مهارت های بالینی
سامانه طبیب
اداره آموزش
معرفی رئیس اداره آموزش
صفحه نخست
آیین نامه های آموزشی
ویژه اساتید محترم مشاور
اطلاعیه انتقال و میهمانی دانشجویان
آموزش پزشکی عمومی
ارتباط با همکاران ما
آزمون های جامع
آزمون جامع پیش کارورزی
منابع آزمون
اخبار آزمون
آزمون جامع علوم پایه
منابع آزمون
اخبار آزمون
آزمون جامع صلاحیت بالینی
منابع آزمون
اخبار آزمون
نظام حمایت از دانشجو
سیاست ها و برنامه ها
سیاست های کلی نظام حمایت از دانشجو (ویرایش 1397)
سیاست های کلی دانشکده ی پزشکی گناباد در برخورد با « دانشجویان آسیب پذیر » (1397)
سیاست های دانشکده ی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گناباد در راستای حمایت از دانشجویان نخبه
اطلاعات مفید برای فراگیران
شماره تلفن های ضروری دانشکده ی پزشکی، و شهرستان گناباد
آشنایی با ضوابط و مقررات تسهیلات دانشجویی (1397)
حمایت از گروه های خاص
حمایت از دانشجویان آسیب پذیر
سیاست های کلی دانشکده ی پزشکی گناباد در برخورد با « دانشجویان آسیب پذیر » (1397)
دستورالعمل نحوه تعامل با دانشجویان آسیب پذیر روانی
شیوه نامه مداخله در رفتارهای خود آسیب رسان
راهنمای کارکنان در برخورد با « دانشجویان آسیب پذیر » در دانشکده ی پزشکی گناباد (1397)
حمایت از دانشجویان نخبه و خلاق
آیین نامه تسهیلات آموزشی، پژوهشی و رفاهی استعدادهای درخشان
آیین نامه ی تسهیل ادامه ی تحصیل دانشجویان ممتاز و استعدادهای درخشان
شیوه نامه محاسبه امتیازات جهت استفاده از آیین نامه تسهیل ادامه تحصیل استعدادهای درخشان
دستورالعمل چگونگی تحصیل همزمان در دو رشته تحصیلی
آیین نامه پزشک پژوهشگر
مشاوره و سلامت روان دانشجویی
اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویی
تحصیلات تکمیلی
آیین نامه ها
فرم ها
فرم دفاع عنوان پایان نامه
فرم پروپوزال
کارشناسی ارشد آموزش مامایی
کارشناسی ارشد مامایی گرایش بهداشت باروری
کارشناسی ارشد بهداشت و ایمنی مواد غذایی
گروه های آموزشی
گروه علوم پایه
علوم تشریح
فیزیولوژی
تغذیه، بیوشیمی بالینی و علوم غذایی
میکروب شناسی پزشکی
فیزیک پزشکی و پرتوشناسی
گروه آموزشی بالینی
گروه داخلی
گروه جراحی
گروه اطفال
گروه زنان
گروه طب اورژانس
گروه پزشکی اجتماعی و خانواده
گروه روانپزشکی و نورولوژی
گروه مامایی
گروه آموزشی عمومی
گروه آموزشی معارف اسلامی
اساتید مشاور
سرفصل دروس و آرایش واحدی
پزشکی عمومی
سرفصل دروس
آرایش واحد
مامایی
مقطع کارشناسی
سرفصل دروس
آرایش واحد
مقطع کارشناسی ارشد
سرفصل دروس
آرایش واحد
تغذیه
مقطع کارشناسی
سرفصل دروس
آرایش واحد
مقطع کارشناسی ارشد
سرفصل دروس
آرایش واحد
امور فرهنگی و دانشجویی
امور فرهنگی دانشکده پزشکی
کانون های دانشجویی
کانون دانشجویی خیریه باران مهر
اعضای شورای مرکزی کانون خیریه باران مهر
فعالیتهای کانون خیریه باران مهر
تیزر فعالیتها
کانون دانشجویی اخلاق حرفه ای
اعضای شورای مرکزی کانون اخلاق حرفه ای
فعالیتهای سال 97
کانون دانشجویی کارآفرینی
اعضای شورای مرکزی کانون کارآفرینی
فعالیتهای سال 97
نشریات دانشجویی
نشریه دانشجویی روپوش سفید
سال 1395
زمستان 95
سال 1396
پاییز 96
خبرهای مربوط به حوزه نشریات
آیین نامه ها و برنامه های آموزشی، پژوهشی، انضباطی، دانشجویی و فرهنگی
آموزشی
مقررات و آیین نامه های اصلی
نظام قدیم آموزش پزشکی عمومی
مشخصات کلی، برنامه و سرفصل دروس پزشکی عمومی (1364) - اسکن شده
مشخصات کلی، برنامه و سرفصل دروس پزشکی عمومی (1364) - کیفیت بالا
آیین نامه ی آموزشی دوره ی پزشکی عمومی (ویرایش 1383)
آیین نامه ی آموزشی دوره ی پزشکی عمومی (ویرایش 1389)
طرح بازنگری آموزش پزشکی عمومی
آیین نامه ی آموزشی دوره ی پزشکی عمومی (ویرایش 1396)
سایر مقررات و آیین نامه ها
آیین نامه پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران
آیین نامه آموزش ترکیبی (Blended Learning) در دورههای دکترای عمومی (پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی)
تغییر شرط گذراندن دروس عمومی قبل از آزمون جامع علوم پایه به گذراندن 8 واحد از دروس عمومی
تطبیق 3 واحد درس زبان عمومی دانشجویان علوم پزشکی با نمرات آزمونهای زبان انگلیسی از مهرماه 1395
اصلاحیه آیین نامه آموزشی درخصوص شرایط تغییر رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی و دکتری عمومی
نظام
برنامه ها (کوریکولوم ها)
نظام قدیم آموزش پزشکی عمومی
دروس دوره کارآموزی
دروس ماژور (اصلی)
کارآموزی داخلی
کارآموزی اطفال
کارآموزی زنان
کارآموزی جراحی
دروس مینور (فرعی)
کارآموزی روانپزشکی
کارآموزی پزشکی اجتماعی
کارآموزی عفونی
کارآموزی قلب
کارآموزی چشم پزشکی
کارآموزی ENT
کارآموزی نورولوژی
کارآموزی رادیولوژی
کارآموزی پوست
کارآموزی ارتوپدی
کارآموزی اورولوژی
کارآموزی اخلاق پزشکی
دروس دوره کارورزی
دروس ماژور (اصلی)
کارورزی داخلی
کارورزی اطفال
کارورزی جراحی
کارورزی زنان
دروس مینور (فرعی)
کارورزی قلب
کارورزی عفونی
کارورزی روانپزشکی
کارورزی طب اورژانس
طرح بازنگری آموزش پزشکی عمومی
کوریکولوم کل دوره ی پزشکی عمومی (طرح بازنگری شده - 96)
صلاحیت بالینی
حداقل توانمندی مورد انتظار از پزشک عمومی
آزمون صلاحیت بالینی
سند توانمندی های دانش اموختگان دوره ی دکترای پزشکی عمومی
آیین نامه آزمون مهارت های بالینی پایان دوره پزشکی عمومی
راهنما و استانداردهای مراکز برگزاری آزمون صلاحیت بالینی دوره دکترای پزشکی عمومی
راهنمای آزمون OSCE جهت دانشجویان
منابع آزمون صلاحیت بالینی
شناسنامه سوال آزمون صلاحیت بالینی
عناوین الزامی جهت آزمون صلاحیت بالینی
شرح وظایف فراگیران
شرح وظایف کارآموزان
شرح وظایف کارورزان
پژوهشی
آیین نامه پزشک پژوهشگر
انضباطی
آِیین نامه پوشش (Dress Code)
آیین نامه پوشش (Dress Code) دانشجویان در محیط های بالینی
آیین نامه پوشش در محیط های آزمایشگاهی - بالینی
آیین نامه های انضباطی تسهیلات
آییننامه اسکان، نحوه اداره و مقررات عمومی ـ انضباطی خوابگاههای دانشجویی
آیین نامه اخلاق حرفه ای دانشجویان و رانندگان در وسائط نقلیه
آشنایی با ضوابط و مقررات تسهیلات دانشجویی (1397)
دانشجویی - فرهنگی
آشنایی با ضوابط و مقررات تسهیلات دانشجویی (1397)
آیین نامه شورای صنفی دانشجویان
اخبار و اطلاعیه ها
اعتبار بخشی آموزشی
اعتباربخشی بر مبنای استانداردهای برنامه ی دوره ی پزشکی عمومی
استانداردهای ملی برنامه ی آموزش پزشکی عمومی
فارسی
English
استانداردهای کالبدی برنامه ی آموزش پزشکی عمومی
آیین نامه اعتباربخشی دوره پزشکی عمومی
اعتباربخشی موسسه ای دانشگاه های علوم پزشکی
متن استاندارد
اقدامات مرتبط
اعتباربخشی آموزشی پژوهشی بیمارستان های آموزشی
متن استاندارد
اقدامات مرتبط
راهنما و استانداردهای مراکز برگزاری آزمون صلاحیت بالینی
سند توانمندی های دانش اموختگان دوره ی دکترای پزشکی عمومی
WFME Global Standards for Quality Improvement: Basic Medical Education
بیمارستان های آموزشی و عرصه های بالینی خدمات سرپایی
آموزش مجازی، تله مدیسین و سلامت الکترونیک
سیاست ها و برنامه ها
سیاست های کلی فناوری اطلاعات (IT) دانشکده ی پزشکی گناباد (1397)
اقدامات و فعالیت ها
برگزاری تله کنفرانس ها، مورنینگ ریپورت ها و تله گراندراندهای آنلاین بین المللی
برگزاری تله کنفرانس ها، مورنینگ ریپورت ها و تله گراندراندهای آنلاین داخلی
استفاده از بوردهای آموزشی و اطلاع رسانی هوشمند مجهز به AR
استفاده از فناوری واقعیت مجازی (VR) در آموزش، پژوهش و درمان
استفاده از کلینیک مجازی و تله مدیسین به منظور تحقق آموزش پاسخگو (مبتنی بر نیازهای جامعه)
شبکه ی مجازی اساتید همکار دانشکده ی پزشکی (Virtual Faculty Network)
استفاده ی آزمایشی از فناوری هولوگرام 3 بعدی کاذب (Fake 3d Hologram)
توسعه ی همکاری های بین المللی و جذب دانشجوی خارجی
اخبار
گزارش برگزاری تله کنفرانس و تله گراند راند بین المللی آنلاین (هایپرپرولاکتینمی و بیماری های هیپوفیز)
پاسخ به سوالات رایج دانشجویان
مراحل چهار گانه رشته پزشکی عمومی
سایر دانشکده های پزشکی
منابع آزمون پیش کارورزی
داخلی
قلب و عروق
بیماری های عفونی و گرمسیری
بیماری های کودکان
بیماری های مغز و اعصاب
روانپزشکی
بیماری های پوست
پاتولوژی
رادیولوژی
جراحی عمومی
زنان و زایمان
اورولوژی
ارتوپدی
چشم پزشکی
گوش و حلق و بینی
اخلاق پزشکی
آمار و اپیدمیولوژی
فارماکولوژی
تماس با ما
فرم ها و آیین نامه ها
جهت دریافت بر روی لینک ذیل کلیک کنید
آیین نامه دفاتر توسعه آموزش
( EDO)
آیین نامه ی « نظام جامع ارزیابی دانشجو» در دانشکده ی پزشکی گناباد (1397)
آیین نامه ی نظام جامع ارزیابی دانشجو (حضوری) در دانشکده ی پزشکی گناباد (1400)
آیین نامه ی نظام جامع ارزیابی دانشجو (غیرحضوری) در دانشکده ی پزشکی گناباد (1400)
تاریخ به روز رسانی:
1401/04/05
تعداد بازدید:
2010
کلیه حقوق این وب سایت متعلق
دانشگاه علوم پزشکی گناباد
می باشد.
http://research.ac.ir
Powered by
Dorsa
Portal