1
|
استفاده از LogBook های پژوهشی به منظور پایش و هدایت فعالیت های مرتبط با پژوهش فراگیران
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰:۰۰ قبل از ظهر
|
101
|
2
|
برگزاری تله کنفرانس ها، مورنینگ ریپورت ها و تله گراندراندهای آنلاین بین المللی
|
۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰:۰۰ قبل از ظهر
|
126
|
3
|
توجه به تدریس مشترک (Co-Teaching) در آموزش
|
۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰:۰۰ قبل از ظهر
|
124
|
4
|
استفاده از کلینیک مجازی و تله مدیسین به منظور تحقق آموزش پاسخگو (مبتنی بر نیازهای جامعه)
|
۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰:۰۰ قبل از ظهر
|
111
|
5
|
شبکه ی مجازی اساتید همکار دانشکده ی پزشکی (Virtual Faculty Network)
|
۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰:۰۰ قبل از ظهر
|
99
|
6
|
بهره گیری از فارغ التحصیلان برتر آموزشی دانشکده ی پزشکی به منظور اهداف آموزشی (Peer Education)
|
۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰:۰۰ قبل از ظهر
|
98
|
7
|
توسعه ی همکاری های بین المللی و جذب دانشجوی خارجی
|
۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰:۰۰ قبل از ظهر
|
114
|
8
|
آموزش و آغاز پایش کاربرد استدلال بالینی در بخش های بالینی
|
۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰:۰۰ قبل از ظهر
|
267
|
9
|
آموزش و آغاز پایش کاربرد فرآیندهای مرتبط با ایمنی بیمار در بخش های بالینی
|
۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰:۰۰ قبل از ظهر
|
116
|
10
|
آموزش و آغاز پایش کاربرد طب مبتنی بر شواهد در بخش های بالینی
|
۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰:۰۰ قبل از ظهر
|
103
|
11
|
استفاده از فناوری واقعیت مجازی (VR) در آموزش، پژوهش و درمان
|
۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰:۰۰ قبل از ظهر
|
144
|
12
|
توسعه ی تفکر کارآفرینی و حرکت به سمت دانشگاه های نسل ۳
|
۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰:۰۰ قبل از ظهر
|
108
|
13
|
استفاده ی آزمایشی از فناوری هولوگرام ۳ بعدی کاذب (Fake ۳d Hologram)
|
۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰:۰۰ قبل از ظهر
|
170
|
14
|
استفاده از بوردهای آموزشی و اطلاع رسانی هوشمند مجهز به AR
|
۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰:۰۰ قبل از ظهر
|
105
|
15
|
آغاز پایش آموزش و تعهد به اخلاق حرفه ای در فرآیندهای بالینی
|
۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰:۰۰ قبل از ظهر
|
163
|
16
|
برگزاری تله کنفرانس ها، مورنینگ ریپورت ها و تله گراندراندهای آنلاین داخلی
|
۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰:۰۰ قبل از ظهر
|
154
|