1
|
استفاده از LogBook های پژوهشی به منظور پایش و هدایت فعالیت های مرتبط با پژوهش فراگیران
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰:۰۰ قبل از ظهر
|
130
|
2
|
برگزاری تله کنفرانس ها، مورنینگ ریپورت ها و تله گراندراندهای آنلاین بین المللی
|
۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰:۰۰ قبل از ظهر
|
157
|
3
|
توجه به تدریس مشترک (Co-Teaching) در آموزش
|
۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰:۰۰ قبل از ظهر
|
149
|
4
|
استفاده از کلینیک مجازی و تله مدیسین به منظور تحقق آموزش پاسخگو (مبتنی بر نیازهای جامعه)
|
۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰:۰۰ قبل از ظهر
|
137
|
5
|
شبکه ی مجازی اساتید همکار دانشکده ی پزشکی (Virtual Faculty Network)
|
۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰:۰۰ قبل از ظهر
|
120
|
6
|
بهره گیری از فارغ التحصیلان برتر آموزشی دانشکده ی پزشکی به منظور اهداف آموزشی (Peer Education)
|
۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰:۰۰ قبل از ظهر
|
120
|
7
|
توسعه ی همکاری های بین المللی و جذب دانشجوی خارجی
|
۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰:۰۰ قبل از ظهر
|
138
|
8
|
آموزش و آغاز پایش کاربرد استدلال بالینی در بخش های بالینی
|
۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰:۰۰ قبل از ظهر
|
312
|
9
|
آموزش و آغاز پایش کاربرد فرآیندهای مرتبط با ایمنی بیمار در بخش های بالینی
|
۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰:۰۰ قبل از ظهر
|
140
|
10
|
آموزش و آغاز پایش کاربرد طب مبتنی بر شواهد در بخش های بالینی
|
۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰:۰۰ قبل از ظهر
|
122
|
11
|
استفاده از فناوری واقعیت مجازی (VR) در آموزش، پژوهش و درمان
|
۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰:۰۰ قبل از ظهر
|
181
|
12
|
توسعه ی تفکر کارآفرینی و حرکت به سمت دانشگاه های نسل ۳
|
۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰:۰۰ قبل از ظهر
|
131
|
13
|
استفاده ی آزمایشی از فناوری هولوگرام ۳ بعدی کاذب (Fake ۳d Hologram)
|
۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰:۰۰ قبل از ظهر
|
192
|
14
|
استفاده از بوردهای آموزشی و اطلاع رسانی هوشمند مجهز به AR
|
۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰:۰۰ قبل از ظهر
|
132
|
15
|
آغاز پایش آموزش و تعهد به اخلاق حرفه ای در فرآیندهای بالینی
|
۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰:۰۰ قبل از ظهر
|
219
|
16
|
برگزاری تله کنفرانس ها، مورنینگ ریپورت ها و تله گراندراندهای آنلاین داخلی
|
۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰:۰۰ قبل از ظهر
|
184
|